Letni delovni načrt 2023/24

Uvod

 

Tudi letošnje šolsko leto začenjamo z zanosom, s pričakovanji, polni upanja in načrtov. Začetek je priložnost, da se pogumno odpravimo po poti, ki nas bo pripeljala do zastavljenega cilja. Potrebno se je zavedati, da je šola tista organizacija, v kateri vsem odpiramo vrata s pozitivnim in prijaznim odno-som.

Veliko pozornosti bomo morali nameniti problematiki, ki se je v šolah pojavila kot posledica življenja v »koronskih« časih. Še zmeraj ugotavljamo, da smo družba kot celota močno padli v »socialni kondici-ji«.
Veliko pozornost bomo namenili vzgojnemu delovanju na področju zasvojenosti (vejp, fuge, sped, e-mediji …) ter medvrstniškega nasilja.

Osnovna šola Mladika v šolsko leto 2023/24 vstopa s 388 učenci v 18 oddelkih. Z učenci dela 41 stro-kovnih delavcev in 12 administrativno-tehničnih delavcev.

Učencem želimo zagotoviti najboljše pogoje za učenje in bivanje na šoli. Ocenjujemo, da imamo do-bre pogoje za uresničevanje večine standardov, ki jih osnovnošolski izobraževalni program zahteva. Spremljali bomo napredek vsakega posameznika in si prizadevali, da ima vsak posameznik pozitiven odnos do učenja in lastnega znanja. Želimo si spodbudno in varno učno okolje, ki ga bomo dosegali s pogovorom med učenci, strokovnimi delavci šole in s starši. Želimo, da bodo naši učenci pridobljeno znanje znali uporabljati, da bodo pri svojem delu samostojni, odgovorni, samozavestni, predvsem pa težimo k temu, da bi bili vljudni in spoštovali drug drugega. V ta namen poteka na šoli veliko različnih dejavnosti: individualizacija in diferenciacija pouka, različne aktivne oblike in metode dela v razredu – raziskovalno in sodelovalno učenje, predvsem pa formativno spremljanje. Tudi v prihodnje bomo skrbeli za nenehno izboljševanje šole, za ustvarjalno okolje, predvsem pa se bomo trudili za prijazno šolo z dobrimi medosebnimi odnosi.

Zavedamo se, da je vloga staršev v učnem procesu zelo pomembna in lahko le skupaj z njimi ponudi-mo otrokom najboljše. Dom in šola v sožitju lahko ustvarjata dobre pogoje za uspešen in pozitiven razvoj otroka. Izpostaviti velja skladnost vzgojnih vplivov, kar pomeni, da imata družina in šola iste skupne vrednote in cilje. Prijetno in spodbudno družinsko okolje je pomembno za otrokov razvoj in bistveno prispeva k uspehu otroka v šoli in za njegov celostni razvoj.

Krovni dokument sistema vodenja kakovosti je Poslovnik OŠ Mladika, s katerim šola usmerja in doka-zuje kakovost delavcem, staršem, ustanovitelju, resornemu ministrstvu in okolju, v katerem šola delu-je. Pristop h kakovosti zagotavljamo z notranjo presojo delavcev šole. Vključeni smo v Slovensko mre-žo zdravih šol, projekt Eko-šol, maja 2023 smo pridobili oz. potrdili naziv kulturna šola. V okviru ob-veznega in razširjenega programa (v nadaljevanju RaP) želimo vsakemu učencu ponuditi 5 ur gibanja na teden. V RaP bomo v uvedbi poskusa »Uvajanje tujega jezika v obveznem programu in preizkuša-nje koncepta razširjenega programa v osnovni šoli« izvajali sklop Gibanje in zdravje za dobro telesno in duševno počutje (v nadaljevanju GZDP). Šola se ponaša tudi s certifikatom »Podari življenje« - "Ohranimo zdravo srce, rešimo človeško življenje" - več kot polovica zaposlenih je opravila tečaj te-meljnih postopkov oživljanja (TPO) in uporabe avtomatskega eksternega defibrilatorja (AED). S certifi-katom eTwinning dokazujemo, da se aktivno vključujemo v vseživljenjsko učenje v Evropskem šol-skem omrežju. Nadaljujemo tudi z izmenjavo z OŠ iz Srbije (tudi v tem šolskem letu zaradi prepreče-vanja širjena sars-cov-2 le na daljavo). Načrtovano sodelovanje z OŠ Cestica (Hrvaška) in eno izmed bližnjih avstrijskih šol bomo zaradi preprečevanja širjena SARS-CoV-2 ponovno prestavili na naslednje šolsko leto.

V skladu z vizijo in Razvojnim načrtom šole šola načrtuje za vsako šolsko leto svoje delo z Letnim de-lovnim načrtom Osnovne šole Mladika (LDN), ki zagotavlja sistematično uresničevanje programa živ-ljenja in dela na šoli. LDN smo sprejeli na konferenci učiteljskega zbora in z njim seznanili Svet staršev. Potrdil ga je Svet zavoda Osnovne šole Mladika.

 

Oglejte si celotni Letni delovni načrt:

download  Letni delovni načrt 2023/24

EVAKUACIJA ŠOLSKEGA PROSTORA V PRIMERU NEVARNOSTI

EVAKUACIJA ŠOLSKEGA PROSTORA V PRIMERU NEVARNOSTI

 

I. Evakuacija šole

Evakuacija pomeni, da moramo šolski prostor umirjeno zapustiti v čimkrajšem času in se zbrati na dogovorjenem evakuacijskem mestu.

Evakuacijsko mesto je zunanje KOŠARKAŠKO IGRIŠČE.

 

Navodilo za strokovne delavce:

  • Hierarhija izdaje ukaza za evakuacijo: ravnatelj; pomočnica ravnatelja; šolska svetovalna služba.

  • Evakuacija šolske stavbe se začne ob dogovorjenem znaku: zvočni sireni (šolski radio) ali glasenem vzkliku »POŽAR«.

  • Odgovorna oseba obvesti o nesreči center za obveščanje na številko 112. Centru posreduje naslednje podatke: kdo kliče, kje se je zgodila nesreča, kakšna vrsta nesreče se je zgodila, koliko je poškodovanih, ...Obvešča se preko GSM telefonov.

  • Učitelj vzame šolske dokumente (obvezno dnevnik-e in redovalnice) ter vodi oddelek oz. skupino, ki jo ta trenutek poučuje k izhodu in na dogovorjeno evakuacijsko mesto.

  • Stavbo praviloma zapuščamo po osredenjem stopnišču, izjemoma po požarnih stopnicah.

  • Učenci zapuščajo stavbo v koloni, v zmerno hitri hoji. V primeru gostega dima se se sklonijo in držijo za roke.

 

II. Poročanje na evakuacijskem mestu

  • Učitelj ob prihodu na evakuacijsko mesto takoj poroča odgovorni osebi o prisotnih, o manjkajočih oziroma o pogrešanih učencih oddelka oz. skupine, ki jo je pripeljal na evakuacijsko mesto. Podatki morajo biti kratki, jedrnati in točni.

  • Poroča glavni kuhar.

  • Poroča svetovalna delavka, računovodkinja in tajnica.

  • Ob prihodu intervencijske enote (gasilcev, …) odgovorna oseba preda poročilo vodji intervencijske (gasilne, …) enote. Pred tem mora pridobiti čimveč natančnih podatkov.

 

III. Odgovorna oseba določi zaposlene, da varujejo nezavarovane vhode v stavbo pred nezaželenimi gosti (predvsem zaradi odtujitve lastnine).

 

IV. Odgovorna oseba sporoči informacije medijem.

 

V. Vodja intervencijske enote razglasi konec nevarnosti.

Kriteriji za dodelitev sredstev za subvencioniranje šole v naravi

KRITERIJI ZA DODELITEV SREDSTEV ZA SUBVENCIONIRANJE ŠOLE V NARAVI

 

V skladu s prvim odstavkom 14. člena Pravilnika o financiranju šole v naravi (Uradni list RS, št. 61/04 in 70/08) ter Zakona o osnovni šoli (Uradni list RS, št. 81/06 in 102/07) je Svet šole OŠ Mladika, po predhodno pridobljenem mnenju Sveta staršev OŠ Mladika dne 29.9.2008, sprejel podrobne

KRITERIJE

za dodelitev sredstev za subvencioniranje šole v naravi

OSNOVNE ŠOLE MLADIKA

Popravek Kriterijev je Svet zavoda OŠ Mladika sprejel na seji, dne 25.9.2012.

 

Splošne določbe

I.

Kriteriji določajo postopke za ugotavljanje upravičenosti in podrobnejše kriterije za dodelitev sredstev za subvencioniranje šole v naravi, ki jo zaradi socialnega položaja ne zmorejo plačati v celoti starši/skrbniki učencev. 

II.

Sredstva za subvencioniranje šole v naravi zagotavlja letno eni generaciji učencev Ministrstvo za šolstvo iz državnega proračuna v skladu z določili Pravilnika o financiranju šole v naravi.

Šola v naravi pomeni organizirano obliko vzgojno-izobraževalnega dela, ki sodi v razširjen program osnovne šole in poteka strnjeno več dni v času pouka izven prostora šole.

Sredstva so namenjena za subvencioniranje učencev glede na kriterije in višino sredstev, ki so dodeljena šoli .

III.

Višino prispevka na posameznega učenca za vsako posamezno izvedbo šole v naravi in višino subvencije za posameznega učenca za subvencioniranje šole v naravi določi šola vsako šolsko leto glede na vsebino in obseg sredstev za ta namen.

 

Kriteriji upravičenosti do subvencije

III.

Šola pri dodelitvi sredstev za subvencioniranje šole v naravi učencu upošteva kriterije iz Pravilnika o financiranju šole v naravi :

  • prejemanje denarne socialne pomoči po predpisih o socialnem varstvu,
  • višina dohodkov na družinskega člana,
  • višina otroških dodatkov,
  • brezposelnost staršev,
  • dolgotrajna bolezen v družini,
  • dolgotrajnejši socialni problemi in
  • druge specifike v družini.

IV.

Pri odločanju o dodelitvi sredstev za subvencioniranje šole v naravi se na podlagi kriterijev iz III. točke upoštevajo naslednji podrobnejši kriteriji, da so učenci upravičeni vsaj do 50% subvencije za udeležbo v šoli v naravi.:

  • višina denarne socialne pomoči po predpisih o socialnem varstvu, višina dohodkov na družinskega člana,
  • višina otroškega dodatka,
  • število nepreskrbljenih otrok v družini,
  • enoroditeljske družine,
  • brezposelnost staršev,
  • dolgotrajna bolezen v družini, ki vpliva na slabši socialni položaj družine,
  • dolgotrajnejši socialni problemi,
  • druge specifike v družini: trenutna materialna stiska, otroci brez državljanstva, smrt v družini, prometna nesreča, ipd.

 

Uveljavljanje pravice do subvencije

V.

Starši ali zakoniti zastopnik otroka (vlagatelj) pravico do subvencionirane šole v naravi uveljavljajo prostovoljno na podlagi pisne vloge, ki jo dobijo na šoli.

Vlogi za dodelitev sredstev za subvencioniranje šole v naravi kot dokazilo priložijo

  • odločbo o otroškem dodatku, ki jo za posamezno leto izda pristojni center za socialno delo. Iz odločbe so razvidni naslednji podatki: višina otroškega dodatka / število nepreskrbljenih otrok v družini / višina povprečnega mesečnega dohodka na družinskega člana in odstotek plače vseh zaposlenih v RS v preteklem letu, ki ga ugotovljeni mesečni dohodek predstavlja / morebitna enoroditeljska družina / višina denarne socialne pomoči / višina denarne pomoči za brezposelne.

Vlagatelj v izjavi na vlogi potrdi s podpisom, da je socialni status družine enak, kot je navedeno na priloženi odločbi o otroškem dodatku. Če se je status družine glede na odločbo o otroškem dodatku spremenil, mora vlagatelj za nastalo spremembo priložiti še naslednja dokazila:

  • fotokopijo odločbe o denarni socialni pomoči, izdane pri pristojnem centru za socialno delo (če gre za spremembo pri prejemanju denarne socialne pomoči),
  • potrdilo delodajalca o višini bruto plače za pretekle tri mesece pred oddajo vloge (če gre za bistveno spremembo višina plače ali drugih prejemkov),
  • potrdilo o brezposelnosti in višini denarnega nadomestila za čas brezposelnosti, izdano s strani Zavoda RS za zaposlovanje (če gre za spremembe iz naslova brezposelnosti),
  • druga dokazila, ki potrjujejo spremembo socialnega statusa družine.

V primeru dolgotrajne bolezni v družini, ki vpliva na slabši socialni položaj družine, dolgotrajnejših socialnih problemov in drugih specifik v družini mora vlagatelj priložiti dokazila.

 

Postopek dodelitve ali zavrnitve upravičenosti do subvencije

VI.

O vlogi odloča ravnatelj/ica šole po predhodno pridobljenem predlogu šolske svetovalne službe.

Ravnatelj/ica na podlagi sprejetih kriterijev za dodelitev sredstev za subvencioniranje šole v naravi in predloga šolske svetovalne službe oceni vlogo staršev, uskladi potrebe šole na nivoju občine ter odloči o upravičenosti učenca do višine subvencioniranja šole v naravi.

Višina pomoči učencem bo dodeljena glede na število vlog in obseg sredstev v tekočem šolskem letu.

Ravnatelj/ica lahko pozove vlagatelja, da dopolni ali dodatno obrazloži vlogo.

 

Obveščanje o upravičenosti do subvencije

Prečrtan del besedila tega člena se 25.9.2012, preneha uporabljati.

VII.

Šola vlagatelju vroči odločbo sklep ravnatelja/ice z obrazložitvijo o upravičenosti ali neupravičenosti učenca do subvencioniranja šole v naravi.

 

Varstvo pravic

Prečrtan del besedila tega člena se 25.9.2012, preneha uporabljati.

VIII.

Zoper odločbo sklep se lahko vlagatelj v 15. dneh od prejema odločbe pisno pritoži na Svet zavoda Osnovne šole Mladika ali ustno na zapisnik v tajništvu šole.

O pritožbi v zvezi z uresničevanjem pravic učenca o višini subvencije ali zavrnitvi vloge odloča petčlanska pritožbena komisija, ki jo imenuje predsednik/ca sveta šole izmed imenovanih članov pritožbene komisije.

Pritožbena komisija odloča z večino glasov vseh članov. Pri odločanju morajo biti prisotni vsi člani komisije. O pritožbi odloči komisija v roku 20 (dvajset) dni od dneva prejema pritožbe.

 

Uporaba in veljavnost kriterijev

IX.

Kriteriji o subvencioniranju šole v naravi se uporabljajo skupaj s Pravilnikom o financiranju šole v naravi (Ur.l. RS, št. 61/04, 70/08 in 61/09).

Z dnem, ko pričnejo veljati ti kriteriji, prenehajo veljati kriteriji sprejeti dne 22.6.2004.

 

Ti kriteriji in postopek pričnejo veljati z dnem sprejema na svetu šole in se uporabljajo od začetka šolskega leta 2008/09 dalje, spremembe pa od 25.9.2012 dalje.

 

Ptuj, 25. 9. 2012

 

Predsednica Sveta zavoda OŠ Mladika: 

Karmen Plavec

Šolski prostori 2025/26

         

Predmet

Učilnica

Matična učilnica

Odgovorni učitelj

pritličje

LUM

P/2

 

Sonja Pišek

TIT, fizika

P/3

8. a 

David Vodušek

telovadnica – mala

 

 

 

telovadnica – velika

 

 

 

I. nadstropje

GOS, BIO

I/5

 

Irena Veg, Andreja Kolar

GUM

I/6

6. a

Jasna Drobne

KEM, NAR

I/7

8. b

Jelica Ilić

TJA

I/10

 

Lia Apat

MAT

I/11

9. b

Irena Letonja

računalništvo

I/12

 

Ludvik Medic

MAT

I/13

 

Milan Černel

II. nadstropje

4. a

II/5

4. a

Renata Sužnik

SLJ

II/6

7. b

Kaja Horvat

SLJ

II/7

7. a

Karmen Ivančič

ZGO, DKE, NEM

II/8

9. a

Robert Mlakar

GEO, ZGO

II/9

 

Metka Gornjec

SLJ

II/10

 

Lidija Verlek

TJA

II/11

6. b

Mihaela Cajnko Gojkošek

5. a

II/12

5. a

Marta Skrbinšek

5. b

II/13

5. b

Nina Godec Meško

učna pomoč

II/15

 

Jasmina Ducman, Marta Glatz

mansarda

2. b

M/1

2. b

Breda Pisar

1. a

M/2

1. a

Tjaša Bratušek, Ana Topolovec

3. a

M/3

3. a

Nataša Vauda

1. b

M/4

1. b

Irena relog, Silva Ilec

3. b

M/5

3. b

Dunja Stošič

2. a

M/6

2. a

Silva Forštnarič

4. b

M/7

4. b

Karmen Plavec

knjižnica

M/8

 

Urška Hlupič Voda

MUS

M/11

 

učitelji od 1. do 4. in učitelji RaP

Ostali prostori

Lokacija

upravni prostori

I/15

pomočnica ravnatelja

I/14

zbornica

I/9

svetovalna služba – pedagoginja

I/1

svetovalna služba – psihologinja

I/8

kabinet ŠPO

P/6

kabinet LUM

P/1

kabinet KEM, NAR

I. nadstr.

arhiv

II/14

klimat, papirnica

M/10

kuhinja s shrambo

P

jedilnica

P

prostor za hišnika

klet

prostor za čistilke

klet

toplotna postaja

klet

shramba za orodje

lopa 

zdravasola-alpha-small  ekosola-alpha-small

Joomla! Konzola razhroščevanja

Seja

Podatki o profilu

Uporaba pomnilnika

Baza podatkov poizvedbe