icon facebook png 26 icon facebook png 26 icon instagram icon instagram Erasmus+  Erasmus+  Erasmus+Erasmus+
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Pravilnik o ugotavljanju alkohola, drog in drugih prepovedanih substanc pri zaposlenih na delovnem mestu

 

 

PRAVILNIK O UGOTAVLJANJU ALKOHOLA, DROG IN DRUGIH PREPOVEDANIH SUBSTANC PRI ZAPOSLENIH NA DELOVNEM MESTU

 

Ta pravilnik ureja postopek ugotavljanja prisotnosti alkohola, drog in drugih prepovedanih substanc pri zaposlenih v času pred vsakokratnim začetkom opravljanja dela in v času opravljanja dela v prostorih šole ter drugih lokacijah, kadar se delo opravlja zunaj delovnih prostorov

Načrt integritete

 

 

NAČRT INTEGRITETE

 

Načrt integritete predstavlja strateško orodje za samoregulacijo znotraj zavezancev z namenom uvajanja etike, doseganja višje stopnje integritete, vzpostavljanja transparentnosti delovanja in zagotavljanja učinkovitega upravljanja. 

Načrt promocije zdravja na delovnem mestu

 

 

NAČRT PROMOCIJE ZDRAVJA NA  DELOVNEM MESTU

 

S tem načrtom za delo določamo način promocije zdravja, ki je proces, ki omogoča ljudem povečati kontrolo nad svojim zdravjem ter doseči izboljšanje zdravja.

Za dosego stanja popolnega fizičnega, duševnega in socialnega blagostanja, morata biti posameznik ali skupina sposobna prepoznati in uresničiti pričakovanja, zadovoljiti potrebe ter se prilagoditi ali obvladovati okolje.

Dobro zdravje je temeljni pogoj za socialni, ekonomski in osebni razvoj ter najpomembnejši dejavnik kakovosti življenja. 

Program promocije zdravja na delovnem mestu za šolsko leto 2025/26

 

 

Na podlagi 6. člena Zakona o varnosti in zdravju pri delu (ZVZD-1) (Uradni list RS, št. 43/11), OSNOVNA ŠOLA MLADIKA, Žnidaričevo nabrežje 1, 2250 Ptuj, ki jo zastopa  g. Bogomir Širovnik, sprejema naslednji

PROGRAM PROMOCIJE ZDRAVJA NA DELOVNEM MESTU ZA ŠOLSKO LETO 2025/26

 

1           CILJ

Cilj promocije zdravja je preko ozaveščanja zaposlenih in z zmanjšanjem nezdravega življenjskega sloga doseči boljše zdravje, ki je eno od osnovnih potreb in za večino ljudi najvišja vrednota v življenju.

Promocija zdravja je usmerjena k preprečevanju ne-zdravja in spodbuja harmonično izboljševanje fizičnega, mentalnega in socialnega zdravja (medsebojno prekrivanje preventive, zdravstvene vzgoje in varovanja zdravja).

 

2           IZVAJANJE

2.1         Ocenitev potreb

s pregledovanjem obstoječih podatkov:

  • vzroki poškodb pri delu in vzroki za bolniško odsotnost z dela,
  • poročila o preventivnih zdravstvenih pregledih,
  • invalidnost,
  • različne ankete in raziskave (ocena obremenitev na delovnem mestu, zadovoljstvo zaposlenih,..).

 

2.2         Določitev prednostnih nalog

posebni cilji

prednostne naloge

realizacija

-     obvladovanje stresa na delovnem mestu

-     minute za duševno zdravje na jutranjih pogovorih (tim Zdrave šole pripravi različne sprostitvene vaje)

-     1 x tedensko 5 minut na jutra-nem pogovoru

-     duševno zdravje

-     »Zoom« predavanje po ponudbi (vsaj 1x mesečno)

-     skrb za psihofizično kondicijo zaposlenih

-     tedenska organizirana vadba v večernih urah za vse zaposlene (vodi šolska športna pedagoginja)

-     1 x tedensko celo leto

-     zvočne kopeli (izvajata dve zaposleni)

-     oktober 2024

-     december 2024

-     po dogovoru

-     skrbeti za zdravstveno preventivo

-     preventivni zdravstveni pregledi delavcev

-     celo leto po seznamu

-     skrb za pozitivno klimo na delovnem mestu

-     neformalna družabna srečanja s športnimi vsebinami (pohodi …)

-     po dogovoru vsaj 3 x letno:

-      uvodni Teambuilding;

-     jesenski piknik;

-     novoletni Teambuilding;

-     zaključni Teambuilding.

-     športne igre (v organizaciji sindikata)

-     cca. 2 x letno

-     simbolična darilca ob osebnih jubilejih (rojstni dnevi, poroka, napredovanja …)

-     celo leto po seznamu

-     skupna kosila pred  večjimi prazniki

-     cca. 5 x letno

-     neformalni pogovori ob jutranji kavici

-     vsaj 1 x tedensko celo leto

-     strokovne ekskurzije: strokovno usposabljanje in druženje

-     po ponudbi vsaj 2 x letno

-     družabno srečanje z upokojenimi delavci šole

-     jesen ali zima 2025

-     strokovno usposabljanje za obvladovanje novosti na delovnem mestu

-     vsaj 3 seminarji z delavnicami za zaposlene v trajanju od 3 do 5 šolskih ur; izbor vsebine glede na trenutne aktualne potrebe in kvaliteto ponudbe izvajalcev

-     celo šolsko leto 2024/25

-     v šoli v okviru izobraževalnih konferenc

-     Teams

-     I-šola

-     formativno spremljanje

-     delo z učenci s posebnimi potrebami

-     medvrstniško nasilje

-     nevarnost interneta

-     učne strategije

-     promocija zdravja

-     digitalne kompetence (medsebojno učenje – iz prakse za prakso),

-     celo šolsko leto 2025/26

-     predavanje in delavnice za celotni kolektiv: Nena Dautanac - Ah, ti odnosi!

27. 08. 2025

-     delavnice za zaposlene: Nataša Kogoj: "S skrbjo zase in dobrimi odnosi do boljših rezultatov".

22. 10. 2025

-     seminar s tematiko osebne rasti za zaposlene

-     po ponudbi

-     Office 365 (Teams, OneDrive … - nadgradnja)

-     celo leto

-     duševno zdravje, medsebojni odnosi in druge vzgojne vsebine za vse udeležnce (učence, starše in zaposlene) VI procesa.

-     »Zoom« predavanje po ponudbi (vsaj 1x mesečno)

-     specialna izobraževanja za posamezna predmetna področja

-     celo leto glede na ponudbo

 

Vse prednostne naloge so za zaposlene brezplačne.

Ptuj, 1. september 2025

Pravila o šolski prehrani OŠ Mladika

PRAVILA O ŠOLSKI PREHRANI

 

S temi pravili se v Osnovni šoli Mladika (v nadaljevanju šola) določajo postopki, ki zagotavljajo:

  • evidentiranje, nadzor nad koriščenjem obrokov,
  • določanje časa in načina odjave posameznega obroka,
  • ravnanje z neprevzetimi obroki
  • ter načine seznanitve učencev in staršev s pravili in pravicami do subvencioniranja prehrane.

 

Celoten pravilnik:

Pravila šolske prehrane na OŠ Mladika

Prijava učenca na šolsko prehrano

 

Poslovnik OŠ Mladika

Poslovnik je krovni dokument sistema vodenja kakovosti glede na zahteve modela Kakovost za prihodnost vzgoje in izobraževanja. Pripravil ga je tim za kakovost in je bil sprejet na konferenci učiteljskega zbora. Je dokument, s katerim šola usmerja in dokazuje sistem vodenja kakovosti delavcem šole, staršem, ustanovitelju, Ministrstvu za šolstvo in šport in okolju, v katerem šola deluje. Je prikaz našega sistema vodenja kakovosti, ki je integriran v osnovni vzgojno-izobraževalni proces in druge podporne procese. Kratko in jedrnato opisuje delovanje sistema, posamezne procese in elemente, od načrtovanja, izvajanja, nadzora in nenehnega izboljševanja.

Letni delovni načrt 2023/24

Uvod

 

Tudi letošnje šolsko leto začenjamo z zanosom, s pričakovanji, polni upanja in načrtov. Začetek je priložnost, da se pogumno odpravimo po poti, ki nas bo pripeljala do zastavljenega cilja. Potrebno se je zavedati, da je šola tista organizacija, v kateri vsem odpiramo vrata s pozitivnim in prijaznim odno-som.

Veliko pozornosti bomo morali nameniti problematiki, ki se je v šolah pojavila kot posledica življenja v »koronskih« časih. Še zmeraj ugotavljamo, da smo družba kot celota močno padli v »socialni kondici-ji«.
Veliko pozornost bomo namenili vzgojnemu delovanju na področju zasvojenosti (vejp, fuge, sped, e-mediji …) ter medvrstniškega nasilja.

Osnovna šola Mladika v šolsko leto 2023/24 vstopa s 388 učenci v 18 oddelkih. Z učenci dela 41 stro-kovnih delavcev in 12 administrativno-tehničnih delavcev.

Učencem želimo zagotoviti najboljše pogoje za učenje in bivanje na šoli. Ocenjujemo, da imamo do-bre pogoje za uresničevanje večine standardov, ki jih osnovnošolski izobraževalni program zahteva. Spremljali bomo napredek vsakega posameznika in si prizadevali, da ima vsak posameznik pozitiven odnos do učenja in lastnega znanja. Želimo si spodbudno in varno učno okolje, ki ga bomo dosegali s pogovorom med učenci, strokovnimi delavci šole in s starši. Želimo, da bodo naši učenci pridobljeno znanje znali uporabljati, da bodo pri svojem delu samostojni, odgovorni, samozavestni, predvsem pa težimo k temu, da bi bili vljudni in spoštovali drug drugega. V ta namen poteka na šoli veliko različnih dejavnosti: individualizacija in diferenciacija pouka, različne aktivne oblike in metode dela v razredu – raziskovalno in sodelovalno učenje, predvsem pa formativno spremljanje. Tudi v prihodnje bomo skrbeli za nenehno izboljševanje šole, za ustvarjalno okolje, predvsem pa se bomo trudili za prijazno šolo z dobrimi medosebnimi odnosi.

Zavedamo se, da je vloga staršev v učnem procesu zelo pomembna in lahko le skupaj z njimi ponudi-mo otrokom najboljše. Dom in šola v sožitju lahko ustvarjata dobre pogoje za uspešen in pozitiven razvoj otroka. Izpostaviti velja skladnost vzgojnih vplivov, kar pomeni, da imata družina in šola iste skupne vrednote in cilje. Prijetno in spodbudno družinsko okolje je pomembno za otrokov razvoj in bistveno prispeva k uspehu otroka v šoli in za njegov celostni razvoj.

Krovni dokument sistema vodenja kakovosti je Poslovnik OŠ Mladika, s katerim šola usmerja in doka-zuje kakovost delavcem, staršem, ustanovitelju, resornemu ministrstvu in okolju, v katerem šola delu-je. Pristop h kakovosti zagotavljamo z notranjo presojo delavcev šole. Vključeni smo v Slovensko mre-žo zdravih šol, projekt Eko-šol, maja 2023 smo pridobili oz. potrdili naziv kulturna šola. V okviru ob-veznega in razširjenega programa (v nadaljevanju RaP) želimo vsakemu učencu ponuditi 5 ur gibanja na teden. V RaP bomo v uvedbi poskusa »Uvajanje tujega jezika v obveznem programu in preizkuša-nje koncepta razširjenega programa v osnovni šoli« izvajali sklop Gibanje in zdravje za dobro telesno in duševno počutje (v nadaljevanju GZDP). Šola se ponaša tudi s certifikatom »Podari življenje« - "Ohranimo zdravo srce, rešimo človeško življenje" - več kot polovica zaposlenih je opravila tečaj te-meljnih postopkov oživljanja (TPO) in uporabe avtomatskega eksternega defibrilatorja (AED). S certifi-katom eTwinning dokazujemo, da se aktivno vključujemo v vseživljenjsko učenje v Evropskem šol-skem omrežju. Nadaljujemo tudi z izmenjavo z OŠ iz Srbije (tudi v tem šolskem letu zaradi prepreče-vanja širjena sars-cov-2 le na daljavo). Načrtovano sodelovanje z OŠ Cestica (Hrvaška) in eno izmed bližnjih avstrijskih šol bomo zaradi preprečevanja širjena SARS-CoV-2 ponovno prestavili na naslednje šolsko leto.

V skladu z vizijo in Razvojnim načrtom šole šola načrtuje za vsako šolsko leto svoje delo z Letnim de-lovnim načrtom Osnovne šole Mladika (LDN), ki zagotavlja sistematično uresničevanje programa živ-ljenja in dela na šoli. LDN smo sprejeli na konferenci učiteljskega zbora in z njim seznanili Svet staršev. Potrdil ga je Svet zavoda Osnovne šole Mladika.

 

Oglejte si celotni Letni delovni načrt:

download  Letni delovni načrt 2023/24

EVAKUACIJA ŠOLSKEGA PROSTORA V PRIMERU NEVARNOSTI

EVAKUACIJA ŠOLSKEGA PROSTORA V PRIMERU NEVARNOSTI

 

I. Evakuacija šole

Evakuacija pomeni, da moramo šolski prostor umirjeno zapustiti v čimkrajšem času in se zbrati na dogovorjenem evakuacijskem mestu.

Evakuacijsko mesto je zunanje KOŠARKAŠKO IGRIŠČE.

 

Navodilo za strokovne delavce:

  • Hierarhija izdaje ukaza za evakuacijo: ravnatelj; pomočnica ravnatelja; šolska svetovalna služba.

  • Evakuacija šolske stavbe se začne ob dogovorjenem znaku: zvočni sireni (šolski radio) ali glasenem vzkliku »POŽAR«.

  • Odgovorna oseba obvesti o nesreči center za obveščanje na številko 112. Centru posreduje naslednje podatke: kdo kliče, kje se je zgodila nesreča, kakšna vrsta nesreče se je zgodila, koliko je poškodovanih, ...Obvešča se preko GSM telefonov.

  • Učitelj vzame šolske dokumente (obvezno dnevnik-e in redovalnice) ter vodi oddelek oz. skupino, ki jo ta trenutek poučuje k izhodu in na dogovorjeno evakuacijsko mesto.

  • Stavbo praviloma zapuščamo po osredenjem stopnišču, izjemoma po požarnih stopnicah.

  • Učenci zapuščajo stavbo v koloni, v zmerno hitri hoji. V primeru gostega dima se se sklonijo in držijo za roke.

 

II. Poročanje na evakuacijskem mestu

  • Učitelj ob prihodu na evakuacijsko mesto takoj poroča odgovorni osebi o prisotnih, o manjkajočih oziroma o pogrešanih učencih oddelka oz. skupine, ki jo je pripeljal na evakuacijsko mesto. Podatki morajo biti kratki, jedrnati in točni.

  • Poroča glavni kuhar.

  • Poroča svetovalna delavka, računovodkinja in tajnica.

  • Ob prihodu intervencijske enote (gasilcev, …) odgovorna oseba preda poročilo vodji intervencijske (gasilne, …) enote. Pred tem mora pridobiti čimveč natančnih podatkov.

 

III. Odgovorna oseba določi zaposlene, da varujejo nezavarovane vhode v stavbo pred nezaželenimi gosti (predvsem zaradi odtujitve lastnine).

 

IV. Odgovorna oseba sporoči informacije medijem.

 

V. Vodja intervencijske enote razglasi konec nevarnosti.

Kriteriji za dodelitev sredstev za subvencioniranje šole v naravi

KRITERIJI ZA DODELITEV SREDSTEV ZA SUBVENCIONIRANJE ŠOLE V NARAVI

 

V skladu s prvim odstavkom 14. člena Pravilnika o financiranju šole v naravi (Uradni list RS, št. 61/04 in 70/08) ter Zakona o osnovni šoli (Uradni list RS, št. 81/06 in 102/07) je Svet šole OŠ Mladika, po predhodno pridobljenem mnenju Sveta staršev OŠ Mladika dne 29.9.2008, sprejel podrobne

KRITERIJE

za dodelitev sredstev za subvencioniranje šole v naravi

OSNOVNE ŠOLE MLADIKA

Popravek Kriterijev je Svet zavoda OŠ Mladika sprejel na seji, dne 25.9.2012.

 

Splošne določbe

I.

Kriteriji določajo postopke za ugotavljanje upravičenosti in podrobnejše kriterije za dodelitev sredstev za subvencioniranje šole v naravi, ki jo zaradi socialnega položaja ne zmorejo plačati v celoti starši/skrbniki učencev. 

II.

Sredstva za subvencioniranje šole v naravi zagotavlja letno eni generaciji učencev Ministrstvo za šolstvo iz državnega proračuna v skladu z določili Pravilnika o financiranju šole v naravi.

Šola v naravi pomeni organizirano obliko vzgojno-izobraževalnega dela, ki sodi v razširjen program osnovne šole in poteka strnjeno več dni v času pouka izven prostora šole.

Sredstva so namenjena za subvencioniranje učencev glede na kriterije in višino sredstev, ki so dodeljena šoli .

III.

Višino prispevka na posameznega učenca za vsako posamezno izvedbo šole v naravi in višino subvencije za posameznega učenca za subvencioniranje šole v naravi določi šola vsako šolsko leto glede na vsebino in obseg sredstev za ta namen.

 

Kriteriji upravičenosti do subvencije

III.

Šola pri dodelitvi sredstev za subvencioniranje šole v naravi učencu upošteva kriterije iz Pravilnika o financiranju šole v naravi :

  • prejemanje denarne socialne pomoči po predpisih o socialnem varstvu,
  • višina dohodkov na družinskega člana,
  • višina otroških dodatkov,
  • brezposelnost staršev,
  • dolgotrajna bolezen v družini,
  • dolgotrajnejši socialni problemi in
  • druge specifike v družini.

IV.

Pri odločanju o dodelitvi sredstev za subvencioniranje šole v naravi se na podlagi kriterijev iz III. točke upoštevajo naslednji podrobnejši kriteriji, da so učenci upravičeni vsaj do 50% subvencije za udeležbo v šoli v naravi.:

  • višina denarne socialne pomoči po predpisih o socialnem varstvu, višina dohodkov na družinskega člana,
  • višina otroškega dodatka,
  • število nepreskrbljenih otrok v družini,
  • enoroditeljske družine,
  • brezposelnost staršev,
  • dolgotrajna bolezen v družini, ki vpliva na slabši socialni položaj družine,
  • dolgotrajnejši socialni problemi,
  • druge specifike v družini: trenutna materialna stiska, otroci brez državljanstva, smrt v družini, prometna nesreča, ipd.

 

Uveljavljanje pravice do subvencije

V.

Starši ali zakoniti zastopnik otroka (vlagatelj) pravico do subvencionirane šole v naravi uveljavljajo prostovoljno na podlagi pisne vloge, ki jo dobijo na šoli.

Vlogi za dodelitev sredstev za subvencioniranje šole v naravi kot dokazilo priložijo

  • odločbo o otroškem dodatku, ki jo za posamezno leto izda pristojni center za socialno delo. Iz odločbe so razvidni naslednji podatki: višina otroškega dodatka / število nepreskrbljenih otrok v družini / višina povprečnega mesečnega dohodka na družinskega člana in odstotek plače vseh zaposlenih v RS v preteklem letu, ki ga ugotovljeni mesečni dohodek predstavlja / morebitna enoroditeljska družina / višina denarne socialne pomoči / višina denarne pomoči za brezposelne.

Vlagatelj v izjavi na vlogi potrdi s podpisom, da je socialni status družine enak, kot je navedeno na priloženi odločbi o otroškem dodatku. Če se je status družine glede na odločbo o otroškem dodatku spremenil, mora vlagatelj za nastalo spremembo priložiti še naslednja dokazila:

  • fotokopijo odločbe o denarni socialni pomoči, izdane pri pristojnem centru za socialno delo (če gre za spremembo pri prejemanju denarne socialne pomoči),
  • potrdilo delodajalca o višini bruto plače za pretekle tri mesece pred oddajo vloge (če gre za bistveno spremembo višina plače ali drugih prejemkov),
  • potrdilo o brezposelnosti in višini denarnega nadomestila za čas brezposelnosti, izdano s strani Zavoda RS za zaposlovanje (če gre za spremembe iz naslova brezposelnosti),
  • druga dokazila, ki potrjujejo spremembo socialnega statusa družine.

V primeru dolgotrajne bolezni v družini, ki vpliva na slabši socialni položaj družine, dolgotrajnejših socialnih problemov in drugih specifik v družini mora vlagatelj priložiti dokazila.

 

Postopek dodelitve ali zavrnitve upravičenosti do subvencije

VI.

O vlogi odloča ravnatelj/ica šole po predhodno pridobljenem predlogu šolske svetovalne službe.

Ravnatelj/ica na podlagi sprejetih kriterijev za dodelitev sredstev za subvencioniranje šole v naravi in predloga šolske svetovalne službe oceni vlogo staršev, uskladi potrebe šole na nivoju občine ter odloči o upravičenosti učenca do višine subvencioniranja šole v naravi.

Višina pomoči učencem bo dodeljena glede na število vlog in obseg sredstev v tekočem šolskem letu.

Ravnatelj/ica lahko pozove vlagatelja, da dopolni ali dodatno obrazloži vlogo.

 

Obveščanje o upravičenosti do subvencije

Prečrtan del besedila tega člena se 25.9.2012, preneha uporabljati.

VII.

Šola vlagatelju vroči odločbo sklep ravnatelja/ice z obrazložitvijo o upravičenosti ali neupravičenosti učenca do subvencioniranja šole v naravi.

 

Varstvo pravic

Prečrtan del besedila tega člena se 25.9.2012, preneha uporabljati.

VIII.

Zoper odločbo sklep se lahko vlagatelj v 15. dneh od prejema odločbe pisno pritoži na Svet zavoda Osnovne šole Mladika ali ustno na zapisnik v tajništvu šole.

O pritožbi v zvezi z uresničevanjem pravic učenca o višini subvencije ali zavrnitvi vloge odloča petčlanska pritožbena komisija, ki jo imenuje predsednik/ca sveta šole izmed imenovanih članov pritožbene komisije.

Pritožbena komisija odloča z večino glasov vseh članov. Pri odločanju morajo biti prisotni vsi člani komisije. O pritožbi odloči komisija v roku 20 (dvajset) dni od dneva prejema pritožbe.

 

Uporaba in veljavnost kriterijev

IX.

Kriteriji o subvencioniranju šole v naravi se uporabljajo skupaj s Pravilnikom o financiranju šole v naravi (Ur.l. RS, št. 61/04, 70/08 in 61/09).

Z dnem, ko pričnejo veljati ti kriteriji, prenehajo veljati kriteriji sprejeti dne 22.6.2004.

 

Ti kriteriji in postopek pričnejo veljati z dnem sprejema na svetu šole in se uporabljajo od začetka šolskega leta 2008/09 dalje, spremembe pa od 25.9.2012 dalje.

 

Ptuj, 25. 9. 2012

 

Predsednica Sveta zavoda OŠ Mladika: 

Karmen Plavec

Šolski prostori 2025/26

         

Predmet

Učilnica

Matična učilnica

Odgovorni učitelj

pritličje

LUM

P/2

 

Sonja Pišek

TIT, fizika

P/3

8. a 

David Vodušek

telovadnica – mala

 

 

 

telovadnica – velika

 

 

 

I. nadstropje

GOS, BIO

I/5

 

Irena Veg, Andreja Kolar

GUM

I/6

6. a

Jasna Drobne

KEM, NAR

I/7

8. b

Jelica Ilić

TJA

I/10

 

Lia Apat

MAT

I/11

9. b

Irena Letonja

računalništvo

I/12

 

Ludvik Medic

MAT

I/13

 

Milan Černel

II. nadstropje

4. a

II/5

4. a

Renata Sužnik

SLJ

II/6

7. b

Kaja Horvat

SLJ

II/7

7. a

Karmen Ivančič

ZGO, DKE, NEM

II/8

9. a

Robert Mlakar

GEO, ZGO

II/9

 

Metka Gornjec

SLJ

II/10

 

Lidija Verlek

TJA

II/11

6. b

Mihaela Cajnko Gojkošek

5. a

II/12

5. a

Marta Skrbinšek

5. b

II/13

5. b

Nina Godec Meško

učna pomoč

II/15

 

Jasmina Ducman, Marta Glatz

mansarda

2. b

M/1

2. b

Breda Pisar

1. a

M/2

1. a

Tjaša Bratušek, Ana Topolovec

3. a

M/3

3. a

Nataša Vauda

1. b

M/4

1. b

Irena relog, Silva Ilec

3. b

M/5

3. b

Dunja Stošič

2. a

M/6

2. a

Silva Forštnarič

4. b

M/7

4. b

Karmen Plavec

knjižnica

M/8

 

Urška Hlupič Voda

MUS

M/11

 

učitelji od 1. do 4. in učitelji RaP

Ostali prostori

Lokacija

upravni prostori

I/15

pomočnica ravnatelja

I/14

zbornica

I/9

svetovalna služba – pedagoginja

I/1

svetovalna služba – psihologinja

I/8

kabinet ŠPO

P/6

kabinet LUM

P/1

kabinet KEM, NAR

I. nadstr.

arhiv

II/14

klimat, papirnica

M/10

kuhinja s shrambo

P

jedilnica

P

prostor za hišnika

klet

prostor za čistilke

klet

toplotna postaja

klet

shramba za orodje

lopa 

Katalog informacij javnega značaja OŠ Mladika

1. Osnovni podatki o katalogu

Naziv zavoda:

Osnovna šola Mladika, Žnidaričevo nabrežje 1 Ptuj

Odgovorna uradna oseba:

ravnatelj Bogomir Širovnik

Datum prve objave kataloga:

1. 9. 2006

Datum zadnje spremembe:

10. 4. 2018

Katalog je dostopen na spletnem naslovu:

http://www.mladika.si

Druge oblike kataloga

v fizični obliki v tajništvu zavoda od 8. do 14. ure


 

2. Splošni podatki o organu in informacijah javnega značaja s katerimi razpolaga

Organigram in podatki o organizaciji organa

Kratek opis delovnega področja organa:

Osnovna šola Mladika je javni zavod, ki deluje v skladu z Zakonom o OŠ z Zakonom o financiranju vzgoje in izobraževanja, s Kolektivno pogodbo za področje vzgoje in izobraževanja, z Zakonom o delovnih razmerjih in z ostalimi podzakonskimi akti.

Z odlokom o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda (Vestnik 10/09, 28. 10. 2009) so dejavnosti zavoda: osnovnošolsko izobraževanje, dejavnost knjižnic, druga oskrba z jedmi in upravljanje nepremičnin za plačilo ali po pogodbi.

Šola je dolžna vpisati tudi otroke iz drugih šolskih okolišev, če ima proste kapacitete, ki omogočajo, da tak vpis ne bo povzročil oblikovanja oddelkov nad normativi, ki določajo maksimalno število otrok v oddelku, povečanja števila oddelkov brez soglasja pristojnega ministrstva ali prehoda v organizacijsko in pedagoško manj kvalitetne oblike dela.

Zavod izvaja naslednje vzgojno-izobraževalne dejavnosti:

  • pouk po predmetniku in učnem načrtu za osnovno šolo,

  • praktično delo in druge oblike vzgojnega dela z učenci,

  • organizirana svetovalna služba,

  • knjižničarska dejavnost, v sklopu katere deluje učbeniški sklad

  • tečajni pouk plavanja in tujih jezikov,

  • jutranje varstvo in podaljšano bivanje,

  • šola v naravi,

  • organizacija in priprava šolske prehrane,

  • organizacija in izvajanje drugih programov in dejavnosti kot so interesne dejavnosti, šolske prireditve, tekmovanja učencev, tabore, ekskurzije

  • strokovno izobraževanje in usposabljanje za potrebe staršev, zaposlenih delavcev in drugih javnih zavodov.

Seznam vseh notranjih organizacijskih enot

Osnovna šola Mladika

Seznam organov zavoda

 

Organi zavoda

SVET ZAVODA predsednica Ingrid Marovič

SVET STARŠEV

RAVNATELJ Bogomir Širovnik, POMOČNICA Viktorija Bezjak

Strokovni organi

UČITELJSKI ZBOR

 

RAZREDNIK

vodi delo oddelčnega

učiteljskega zbora, skrbi za učno-vzgojno delo učencev in sodeluje s starši in šolsko svetovalno službo. Opravlja druge naloge v skladu z zakonom.

 

Učiteljski zbor sestavljajo strokovni delavci šole:

Apat Lia, Arnečič Silvester, Bezjak Viktorija, Cajnko Gojkošek Mihaela, Djakovič Leonela, Drobne Jasna, Forštnarič Silva, Glatz Marta, Golob Irena, Gornjec Metka , Hlupič Voda Urška, Ilec Silva, Ivančič Karmen, Kolenko Majda, Kramberger Belšak Majda, Krivec Bojan, Kušar Marjanca, Letonja Irena, Medic Ludvik, Mlinarič sabina, Pisar Breda, Pišek Sonja, Plajnšek Sonja, Plavec Karmen, Pravdič Kristina, Prelog Irena, Skrbinšek Marta, Stošič Dunja, Sužnik Renata, Širovnik Bogomir, Ternovšek Anica, Vauda Nataša, Veg Irena, Verlek Lidija

ODDELČNI UČITELJSKI ZBOR

sestavljajo strokovni delavci, ki opravljajo vzgojno izobraževalno delo v posameznem oddelku

Vsak oddelek ima svoj oddelčni učiteljski zbor. Po potrebi sodelujejo pri delu oddelčnega učiteljskega zbora tudi svetovalni in drugi strokovni delavci.

STROKOVNI AKTIV

sestavljajo učitelji istega predmeta oz. predmetnega področja.

Aktivi: OPB, I. vzgojno-izobraževalno obdobje, II. vzgojno-izobr. obdobje, slovenščina, družboslovje, tuji jeziki, matematično-naravoslovno-tehnični predmeti, športna vzgoja, svetovalna služba

Kontaktni podatki uradne osebe, pristojne za posredovanje informacij

PRISTOJNA OSEBA

ravnatelj: Bogomir Širovnik

Telefon: 02 / 78 76 130,

e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Seznam zakonov, podzakonskih aktov in predpisov z delovnega področja zavoda

Šola deluje na osnovi naslednjih zakonskih pravnih podlag:

Seznam strateških in programskih dokumentov

Seznam programskih dokumentov

  • Razvojni načrt šole

  • Vzgojni načrt šole

  • Letni delovni načrt šole

  • Letna priprava učiteljev

Seznam vrst upravnih, sodnih ali zakonodajnih postopkov

  • Vpis učencev v 1. razred

  • Postopek priznavanja in vrednotenja izobraževanja (vpis iz drugih držav)

  • Napredovanje strokovnih delavcev v nazive in vseh delavcev šole v plačilne razrede

  • Dodelitev sredstev za subvencioniranje prehrane in šole v naravi

  • Vpis učencev iz drugih šol

  • Prešolanje učencev na druge šole

Seznam internih dokumentov

  • Hišni red

  • Pravilnik o šolski prehrani

  • Pravila šolskega reda

  • Pravila o prilagajanju šolskih obveznosti OŠ Mladika

Seznam drugih informatiziranih zbirk podatkov

Seznam zbirk

  • Podatki o učencih in starših

  • Šolska prehrana

Seznam pomembnih vsebinskih sklopov drugih informacij javnega značaja

Sklopi informacij

  • Urnik

  • Šolska publikacija

  • Hišni red OŠ Mladika

  • Pravila šolskega reda


 

3. načina dostopa do informacij javnega značaja

Opis dostopa do posameznih sklopov informacij:

  • spletna stran http://www.mladika.si

  • fizična oblika: informacije so fizično dostopne vsak delovnik od 8. do 14. ure na sedežu zavoda.


4. Seznam najpogosteje zahtevanih informacij javnega značaja

Seznam

najpogosteje zahtevanih informacij

  • Šolski koledar

  • Urnik

  • Številčno stanje otrok

  • Številčno stanje zaposlenih

  • Cene malic in kosil

  • Govorilne ure in roditeljski sestanki

  • Šolski prevozi 

 

Kodeks ravnanja javnih uslužbencev

Uporaba

1. člen

 1. Ta kodeks se uporablja za vse javne uslužbence.

 2. Za namen tega kodeksa "javni uslužbenec" pomeni osebo, ki je zaposlena pri državnih organih, upravah samoupravnih lokalnih skupnostih, javnih skladih, javnih agencijah in drugih osebah javnega prava, ki pretežno izvajajo upravne naloge.

2. člen

1. Predstojnik je dolžan seznaniti javnega uslužbenca z določbami tega kodeksa.

2. Ta kodeks je sestavni del načel opravljanja javnih nalog od trenutka, ko javni uslužbenec potrdi, da je bil z njim seznanjen.

3. Vsak javni uslužbenec je dolžan storiti vse potrebno, da se ravna po določbah tega kodeksa.

Namen kodeksa

3. člen

1. Namen tega kodeksa je opredeliti načela opravljanja javnih nalog, po katerih se morajo ravnati javni uslužbenci. Ta kodeks je tudi pripomoček javnim uslužbencem za uresničevanje teh načel.

2. Ta kodeks je namenjen tudi seznanitvi javnosti z ravnanjem, ki ga ima pravico pričakovati od javnih uslužbencev.

Načela ravnanja

4. člen

1. Javni uslužbenec mora opravljati javne naloge na podlagi in v mejah ustave, ratificiranih in objavljenih mednarodnih pogodb, zakonov in podzakonskih predpisov častno in v mejah tega kodeksa ter spoštovanja človekovega dostojanstva.

2. Javni uslužbenec mora delovati politično nevtralno in nepristransko.

5. člen

1. Javni uslužbenec mora biti lojalen do delodajalca, pri katerem opravlja javne naloge.

2. Od javnega uslužbenca se pričakuje, da opravlja naloge strokovno, vestno, nepristransko in kakovostno, pri tem pa upošteva le javni interes in konkretne okoliščine primera.

3. Javni uslužbenec mora biti spoštljiv tako v odnosih z državljani, ki jim služi, kot v odnosih s svojimi predstojniki, z drugimi javnimi uslužbenci in s podrejenim osebjem.

6. člen

Pri opravljanju javnih nalog javni uslužbenec ne sme ravnati samovoljno ali v škodo katere koli osebe, skupine, osebe javnega ali zasebnega prava. Pri opravljanju javnih nalog mora javni uslužbenec primerno upoštevati pravice, dolžnosti in ustrezne interese le-teh.

7. člen

Javni uslužbenec mora pri odločanju ravnati v skladu s prvim odstavkom 5. člena tega kodeksa, svojo pravico do odločanja po prosti presoji mora uresničevati nepristransko in ob upoštevanju meril, določenih v predpisih.

8. člen

1. Javni uslužbenec ne sme dovoliti, da je pri opravljanju javnih nalog njegov zasebni interes v nasprotju z njegovimi pooblastili. Odgovoren je, da se izogiba vsakemu nasprotju interesov, bodisi da je to nasprotje resnično ali možno.

2. Javni uslužbenec ne sme izkoriščati svojega položaja za svoj zasebni interes.

9. člen

Javni uslužbenec mora vedno ravnati tako, da ohranja in krepi zaupanje javnosti v poštenost, nepristranskost in učinkovitost opravljanja javnih nalog.

10. člen

Javni uslužbenec je odgovoren svojemu neposrednemu predstojniku, če predpisi ne določajo drugače.

11. člen

S primernim upoštevanjem pravice do dostopa do uradnih informacij je javni uslužbenec dolžan, da ustrezno in z vso potrebno zaupnostjo obravnava vse informacije in dokumente, ki jih je pridobil med zaposlitvijo.

Prijava nezakonitega ravnanja

12. člen

1. Javni uslužbenec, ki meni, da se od njega zahteva ravnanje, ki je nezakonito, nepravilno ali neetično in pri katerem gre za delovanje, ki ni v skladu s tem kodeksom, mora to prijaviti v skladu z zakonom.

2. Javni uslužbenec mora v skladu z zakonom prijaviti pristojnemu organu, če ugotovi, da drugi javni uslužbenci kršijo ta kodeks.

3. Javni uslužbenec, ki je kar koli od navedenega prijavil v skladu z zakonom in meni, da odziv ni sorazmeren z njegovo skrbjo, lahko zadevo pisno prijavi predstojniku ustreznega organa.

4. Če zadeve ni mogoče rešiti s postopki in pritožbami, določenimi v predpisih o javni upravi, tako da bo to sprejemljivo za javnega uslužbenca, mora javni uslužbenec izpeljati navodila, ki mu jih da predstojnik.

5. Javni uslužbenec mora pristojnim organom prijaviti vsak dokaz, navedbo ali sum nezakonitega ali kaznivega dejanja v zvezi z opravljanjem javnih nalog, za katere je izvedel med zaposlitvijo ali v zvezi z njo. Preiskavo o prijavljenih dejstvih opravijo pristojni organi.

6. Zagotoviti se mora, da je javni uslužbenec, ki je kar koli od navedenega prijavil iz utemeljenega razloga in v dobri veri, varovan pred šikaniranjem, grožnjami in podobnim ravnanjem, ki ogroža opravljanje javnih nalog.

Nasprotje interesov

13. člen

1. Nasprotje interesov nastane v okoliščinah, pri katerih ima javni uslužbenec zasebni interes, ki je tak, da vpliva ali ustvarja videz, da vpliva na nepristransko in objektivno opravljanje javnih nalog.

2. Zasebni interes javnega uslužbenca vključuje kakršno koli korist zanj, za njegovo družino, bližnje sorodnike, prijatelje in osebe ali osebe javnega ali zasebnega prava, s katerimi ima ali je imel poslovne ali politične stike. Zasebni interes vključuje tudi kakršno koli obveznost, bodisi finančno ali drugo, ki se nanaša na javnega uslužbenca.

3. Ker je javni uslužbenec običajno edina oseba, ki ve za nasprotje interesov, je javni uslužbenec osebno odgovoren, da:

  • je pozoren na kakršno koli dejansko ali možno nasprotje interesov,

  • ukrepa, da bi se takemu nasprotju interesov izognil,

  • razkrije svojemu nadrejenemu tako nasprotje interesov, kakor hitro ga ugotovi,

  • se ravna po končni odločitvi predstojnika, da se umakne iz okoliščin ali da se izogne okoliščinam, ki povzročajo nasprotje interesov.

4. Kadar je potrebno, da to stori, naj javni uslužbenec izjavi, ali obstaja nasprotje interesov ali ne.

5. Kakršno koli nasprotje interesov, ki ga navede kandidat za delovno mesto ali zaposleni pri osebi javnega prava, je treba rešiti pred sklenitvijo delovnega razmerja ali pred razporeditvijo na delovno mesto.

Izjava o interesih

14. člen

Javni uslužbenec, ki je na položaju, na katerem lahko na njegove osebne ali zasebne interese vplivajo njegove uradne dolžnosti, mora v skladu z zakonom ob imenovanju na položaj redno ali kadar koli se pojavijo spremembe interesov, navesti naravo in obseg teh interesov.

Nezdružljivi interesi

15. člen

1. Javni uslužbenec ne sme opravljati nezdružljive funkcije in nezdružljive pridobitne ali nepridobitne dejavnosti, ki niso združljive s pravilnim opravljanjem javnih nalog in s pravicami in obveznostmi javnega uslužbenca ali mu jih krnijo. Kadar ni jasno, ali je opravljanje javnih nalog z navedenima dejavnostma ali funkcijo nezdružljivo, se mora javni uslužbenec posvetovati s svojim predstojnikom.

2. V skladu z določbami zakona se od javnega uslužbenca zahteva, da obvesti in pridobi od svojega delodajalca dovoljenje za opravljanje pridobitne ali nepridobitne dejavnosti ali za sprejetje določenih položajev ali funkcij zunaj svoje zaposlitve pri delodajalcu.

3. Javni uslužbenec mora na podlagi zakona navesti članstvo v organizaciji ali povezanost z organizacijo, ki bi lahko vplivala na njegov položaj ali pravilno opravljanje njegovih dolžnosti javnega uslužbenca.

Politična ali javna dejavnost

16. člen

1. V skladu s spoštovanjem temeljnih in ustavnih pravic in dolžnosti mora javni uslužbenec skrbeti, da nobena od njegovih političnih dejavnosti ali sodelovanje pri političnih ali javnih razpravah ne okrni zaupanja javnosti in njegovih delodajalcev v njegovo sposobnost, da svoje dolžnosti opravlja nepristransko in lojalno.

2. Pri opravljanju javnih nalog javni uslužbenec ne sme dopustiti, da bi ga uporabili za strankarske politične namene.

3. Javni uslužbenec mora upoštevati vse omejitve politične dejavnosti, ki jih zakon nalaga določenim kategorijam javnih uslužbencev zaradi njihovega položaja ali narave opravljanja javnih nalog.

Varstvo zasebnosti javnega uslužbenca

17. člen

Delodajalec mora narediti vse, kar je potrebno, da se zagotovi, da bo zasebnost javnega uslužbenca ustrezno spoštovana; zato je treba izjave javnega uslužbenca, ki jih določa ta kodeks, varovati kot zaupne, razen če zakon določa drugače.

Darila

18. člen

1. Javni uslužbenec ne sme zahtevati ali sprejemati daril, uslug, gostoljubnosti ali druge koristi zase ali za svojo družino, bližnje sorodnike, prijatelje, osebe javnega ali zasebnega prava, s katerimi ima ali je imel poslovne ali politične stike, ki bi lahko vplivali ali ustvarjali videz, da vplivajo na nepristranskost, s katero opravlja javne naloge, oziroma ustvarjajo ali bi lahko ustvarjali videz, da so nagrada v zvezi z opravljanjem javnih nalog. To ne vključuje običajne gostoljubnosti ali daril majhne vrednosti.

2. Če je javni uslužbenec v dvomu glede tega, ali lahko sprejme ugodnosti iz prejšnjega odstavka, se mora posvetovati s svojim predstojnikom.

Odziv na neprimerne ponudbe

19. člen

Če javnemu uslužbencu ponudijo nedovoljene ugodnosti iz 18. člena tega kodeksa, mora ukrepati na naslednji način:

  • naj zavrne nedovoljeno ugodnost; ni treba, da jo sprejme zato, da bi jo uporabil kot dokaz,

  • naj poskuša identificirati osebo, ki je dala ponudbo,

  • naj se izogiba dolgotrajnim stikom, vendar pa je poznavanje razloga za ponudbo lahko koristno kot dokaz,

  • če darila ni mogoče zavrniti ali vrniti pošiljatelju, naj ga shrani in naj ga ne uporablja,

  • naj po možnosti pridobi priče,

  • naj čim prej pripravi pisni uradni zaznamek o ponudbi, poskusu ali izročitvi nedovoljene ugodnosti,

  • naj vse čim prej prijavi svojemu predstojniku ali neposredno pristojnemu organu,

  • naj nadaljuje z opravljanjem javnih nalog, zlasti naloge, v zvezi s katero mu je bila ponujena nedovoljena ugodnost.

Dovzetnost za vplive drugih

20. člen

Javni uslužbenec ne sme dovoliti, da ga postavijo v položaj oziroma da se ustvari videz, da so ga postavili v položaj obveznosti, da vrne uslugo kateri koli osebi ali pravni osebi javnega ali zasebnega prava. Prav tako naj se tudi v uradnem svojstvu ali v zasebnem življenju ne obnaša tako, da je dovzeten za neprimerno vplivanje drugih.

Zloraba uradnega položaja

21. člen

1. Javni uslužbenec ne sme ponujati ali dajati kakršne koli prednosti v zvezi z opravljanjem javnih nalog, ki bi bila kakor koli povezana z njegovim položajem javnega uslužbenca, razen če je po zakonu pooblaščen, da to stori.

2. Javni uslužbenec ne sme v zasebne namene vplivati na katero koli osebo, osebo javnega ali zasebnega prava ali na druge javne uslužbence z uporabo svojega uradnega položaja ali s ponujanjem osebnih ugodnosti.

Informacije, ki jih imajo javni organi

22. člen

1. Ob upoštevanju okvira, ki ga daje domača zakonodaja za dostop do informacij, ki jih imajo osebe javnega prava, sme javni uslužbenec razkriti informacije ob upoštevanju predpisov, ki veljajo za osebo javnega prava, pri kateri je zaposlen.

2. Javni uslužbenec mora ustrezno ukrepati, da zavaruje varstvo in zaupnost informacij, za katere je odgovoren ali za katere izve nepooblaščeno.

3. Javni uslužbenec naj ne poskuša priti do informacij, za katere je neprimerno, da bi jih imel.

4. Javni uslužbenec ne sme zlorabljati informacij, ki jih utegne pridobiti med zaposlitvijo ali v zvezi z njo.

5. Prav tako je dolžnost javnega uslužbenca, da ne zamolči uradnih informacij, za katere je prav, da se objavijo, ter da ne daje informacij, za katere ve ali iz utemeljenega razloga meni, da so napačne ali zavajajoče.

Javna sredstva

23. člen

Pri uresničevanju svoje pravice do odločanja po prosti presoji mora javni uslužbenec zagotoviti, da se javno premoženje in finančna sredstva, ki so mu zaupana, upravljajo in uporabljajo učinkovito, smotrno in gospodarno. Navedeno se ne sme uporabljati v zasebne namene, razen kadar je za to dano dovoljenje v skladu z zakonom.

Preverjanje poštenosti

24. člen

1. Javni uslužbenec, ki je pristojen za kadrovanje, napredovanje ali razporeditve javnih uslužbencev, mora zagotoviti, da se opravijo primerna preverjanja poštenosti kandidata ali zaposlenega, če to določa zakon.

2. Če zaradi izida takega preverjanja ne ve, kako naj ravna naprej, naj zahteva odločitev predstojnika.

Odgovornost nadrejenega

25. člen

1. Javni uslužbenec, ki nadzoruje ali vodi druge javne uslužbence, mora to opravljati v skladu s predpisi, politikami in cilji osebe javnega prava, za katero dela. Odgovarjati mora za dejanja ali opustitve, ki jih stori njegovo osebje pri opravljanju javnih nalog, če ni ukrepal primerno, da bi taka dejanja ali opustitve preprečil, kot to izhaja iz njegovega položaja.

2. Javni uslužbenec, ki nadzoruje ali vodi druge javne uslužbence, mora primerno ukrepati, da bi preprečil korupcijo svojega osebja v zvezi z opravljanjem javnih nalog. Ti ukrepi lahko vključujejo poudarjanje in uveljavljanje pravil in predpisov, zagotavljanje ustreznega izobraževanja ali usposabljanja. Pozoren mora biti na znake finančnih in drugih težav svojega osebja, s svojim osebnim vedenjem mora dajati zgled spodobnosti in poštenosti.

Prenehanje zaposlitve

26. člen

1. Javni uslužbenec ne sme izkoristiti svoje zaposlitve, da pridobi priložnost za zaposlitev zunaj osebe javnega prava.

2. Javni uslužbenec ne sme dovoliti, da bi možnost druge zaposlitve zanj ustvarila dejansko ali možno nasprotje interesov. Takoj mora razkriti svojemu predstojniku kakršno koli konkretno ponudbo za zaposlitev, ki bi lahko ustvarila nasprotje interesov. Svojemu predstojniku mora tudi razkriti, če je sprejel tako ponudbo za zaposlitev.

3. V skladu z zakonom v določenem časovnem obdobje nekdanji javni uslužbenec ne sme delovati za katero koli osebo javnega ali zasebnega prava v kakršni koli zadevi, pri kateri je deloval ali svetoval pri opravljanju javnih nalog.

4. Nekdanji javni uslužbenec ne sme uporabljati ali razkrivati zaupnih informacij, ki jih je pridobil kot javni uslužbenec, razen če je po zakonu pooblaščen, da to stori.

5. Javni uslužbenec mora ravnati v skladu s pravili, ki jih je moral spoštovati med opravljanjem javnih nalog.

Razmerja z nekdanjimi javnimi uslužbenci

27. člen

Javni uslužbenec ne sme ugodneje obravnavati nekdanjih javnih uslužbencev ali jim dati prednosti pri dostopu do javne službe.

Spoštovanje kodeksa

28. člen

1. Javni uslužbenec je dolžan, da ravna v skladu s tem kodeksom, zato mora biti seznanjen z njegovimi določbami in morebitnimi spremembami. Poišče naj pomoč pri predstojniku, kadar ni prepričan, kako naj ravna.

2. V skladu z drugim odstavkom 2. člena tega kodeksa so določbe tega kodeksa del pogojev za zaposlitev javnega uslužbenca. Kršitev kodeksa ima lahko za posledico uvedbo disciplinskega postopka zoper javnega uslužbenca.

3. Predstojnik mora kodeks vključiti v pogoje za sklenitev zaposlitve.

4. Javni uslužbenec, ki nadzoruje ali vodi druge javne uslužbence, je odgovoren, da poskrbi, da upoštevajo ta kodeks, in da sprejme ali predlaga ustrezen disciplinski ukrep, če pride do njegove kršitve.

Delovni čas zaposlenih 2025/26

Ravnateljstvo

Bogomir Širovnik

7.00–8.30
10.00–10.30
13.00–14.30

Pomočnica ravnatelja

Viktorija Bezjak

pon.–čet.  8.00–12.00
pet. 7.30–11.30

Tajništvo

Tanja Svržnjak

7.00–8.30
10.00–10.30
13.00–14.30

Računovodstvo

Nataša Vrečnak

6.30–14.30

Računalnikar – organizator informacijskih dejavnosti

Ludvik Medic

pon.–čet  9.00–13.15

pet.  7.30–10.30

Šolska svetovalna služba

Marjanca Kušar

pon.  7.25 – 14.25

tor. - pet. 7.15 – 14.15

Mirela Lakić

pon. 7.15 - 14.30

tor. 7.15 - 14.30

sre. 7.15 - 14.30

čet. 7.15 - 14.30

pet. 7.15 - 14.30

(podroben urnik obveznosti je izobešen na vratih pisarn I/1 in I/8)

Knjižničarka/urnik

Urška Hlupič Voda

7.00–14.45 (glej delovni čas knjižnice)

Strokovni delavci

Po urniku in Letnem delovnem načrtu OŠ Mladika

Hišnik

Janko Moravec

6.00–14.00

Kuhinja

Kuhar (vodja kuhinje)

6.00–14.00

Kuhar

7.00–15.00

Čistilke

Čistilka 1, 2, 3

13.00–21.00

Čistilka 4

 6.00–14.00

Čistilka 5

11.00–17.00

 

*DELOVNI ČAS V ČASU POČITNIC 7.00–15.00 oz. po dogovoru za posamezen dan.

zdravasola-alpha-small  ekosola-alpha-small

Joomla! Konzola razhroščevanja

Seja

Podatki o profilu

Uporaba pomnilnika

Baza podatkov poizvedbe