Z različnimi aktivnostmi smo želeli pritegniti nadarjene učence v svet tehnike (arhitektura in urbanizem) in varstvo okolja (alternativni viri energije), kot aktualni področji v današnjem času.

K sodelovanju smo povabili zunanji instituciji Roglab iz Ljubljane ter Leo – Lokalno energetsko agenturo Spodnje Podravje, z namenom, da si učenci pridobijo vseživljenjske izkušnje in da se učno okolje preseli iz učilnic v gospodarsko okolje.

delavnicezanadarjene1

Učenci so izdelali tridemnizionalne makete »Moja ulica« s pomočjo laserskega rezalnika, kjer so raziskovali lastnosti svoje soseske v kateri živijo, hodijo v šolo. Uporabili so različne materiale, od pleksi stekla do kartona, in maketo razdelali ob pogovoru o pravilih urbanizma in ustvarjanju življenjskega okolja s pomočjo arhitektke.

delavnicezanadarjene2

Tudi s področja obnovljivih virov so si učenci najprej ogledali prihajajoče energetske tehnologije, z različnimi možnostmi uporabe obnovljivih virov in principe učinkovite rabe. V praktičnem delu so sestavljali vozila, letala, robote, satelite na osnovi solarne in vetrne energije. Učenci so bili najbolj veseli, ko se je vetrno kolo zavrtelo in je utripala rdeča luč, prav tako sateliti, vozila ter roboti, ki so se na osnovi solarne energije premikali. Pri tem so ugotavljali učinke sončne in vetrne energije.

delavnicezanadarjene3

Učenci so s pomočjo vzgojno-izobraževalnih aktivnosti uporabljali trajnostno naravnano pametno tehnologijo, kjer so se urili v raziskovanju, ustvarjalnosti, kritičnem mišljenju v povezavi z njihovo karierno orientacijo, kar je s smernicami projekta POŠ.

zdravasola-alpha-small  ekosola-alpha-small  kakovost-alpha-small